«2017 жылдың жазғы демалысы кезінде балалардың сауықтыру демалысын ұйымдастыру» мектеп бағдарламасы
Қосқан Автор   
12.06.17 10:16

Кіріспе:

Жаз–аяқталған оқу жылымен алдағы оқу жылының арасындағы алтын көпір секілді. Жазғы демалыс жүйесінің тәрбиелік маңызы сонда–ол оқушылардың бос уақытын әсерлі,тартымды етіп өткізіп, педагогикалық жағынан мақсатты болуына жағдай жасайды, олардың денсаулығын нығайтады, жаңашылдыққа ұмтылған қажеттілігін қанағаттандырады, шығармашылық жағынан өзін-өзі танытады, еңбек, таным ,өнер, мәдениет, ойын және жеке тұлғаның қоғамдағы өз орнына нықтайтын басқа да  салалар  бойынша әртүрлі мазмұндағы қарым-қатынасты қалыптастырады. Жазғы демалыс–бұл тек әлеуметтік қорғау ғана емес,балалардың шығармашылық дамуына мол мүмкіндік,олардың ақыл-ойымен рухани әлемінің баюы, адамдармен араласып, танысу қуанышы, жаңа идеялардың оянып,шығармашылыққа білетінін ашылуы. Мектептегі жазғы лагерь жұмысының барлық бағыттары–дене шынықтыру-сауықтыру жағы болсын, туристік-экологиялық жағы болсын, еңбекке баулу болсын, қай-қайсысы да танымдық сипатқа ие.

Баланың жазғы демалысы көңілді өтуінің маңызы өте зор екеніне ешкім де таласа қоймасы анық. Сергек, жағымды әсерлі көңіл күй–жазғы уақытта балалармен жұмыс жасаудың басты шарттарының бірі. Жаз кезінде балаға оқу жылындағыдай  міндеттер мен нормалар, тапсырмалар жүктеліп,шектеулер мен тыйымдар салынып, ауыр жүк артылмауы керек.

Жаз–демалыс кезеңі,сондықтан балалар  арқа-басын кеңге салып,еркін өмір сүргенді қалайды.Жаз–көптеген мәселелердің оң шешілуіне ықпал ететін кез.Бұл уақыт баланың өз іс-әрекеттеріне ешкімге жалтақтамай, тәуелсіз баға беруіне, ортақ «БІЗ» контексіндегі өзіндік «МЕНін» ұғынуына себеп болады.

Оқу жылы бойы күнделікті жүріс-тұрысымен әрбір іс-әрекеті қатаң қадағалауда болған балалар жазда уақытша болса да бірден- бір неше әлеуметтік рөлге енеді. Бұл кезеңде бұрынғы үлкендермен және өзінен дәрежесі жоғарылармен арадағы қарым-қатынас тепе-теңдігі (субординациялық), ұжымдық (кооперативтік), үйлестірушілік (координаторлық) байланыстар бұзылады да, маңыздылығы олардан бірде кем емес, жаңа байланыстар пайда болады. Бала қажеттілігіне қарай өзіне таныс емес, жаңа топтарға кіреді, жаңа дәрежеге ие болады, өзінің тұлғалық келбетін өзгертуіне мүмкіндік алады.

Ата-аналарының әлеуметтік-экономикалық жағдайына және баланың мектептегі оқу үлгеріміне қарамастан, жаз барлық балалардың сан қырлы талантын танытуға мүмкіндіктер береді.

Жазғы уақыт балалардың әлеуметтік жағынан бір-бірімен теңесіп, жағымды қарым-қатынаста болуына қолайлы әсер етеді. Бұл бүгінгі таңда балалар арасында әлеуметтік жағынан ұнамсыз құбылыстардың көбейіп кеткен кезінде ерекше маңызға ие.

Жазғы уақыттағы балалар мен жасөспірімдердің қараусыз, қадағалаусыз қалуы балалардың өздеріне де, олардың ата-аналарына да көптеген проблемалар туғызады.

Мектеп жанындағы лагерьде балалар оқу жылы бойына иығына түскен ауыр жүк тен арылып, шаршағанын басады, денсаулығын түзейді, қарым-қабілеттерін дамытады, өздерінің қызығушылықтарын қанағаттандырады, бір-бірімен еркін қарым-қатынас жасайды.

Біздің мектеп жанындағы лагерьдің қызметі осы бағдарламамен Ережеге сәйкес жүргізіледі. Мұнда балалардың денсаулығын нығайтып, сауықтыру және интеллектуалдық-танымдық бағдарламалармен қатар оларды әлеуметтік қарым-қатынасқа бейімдеу тәсілдері, еңбекке, шығармашылыққа баулу жұмыстары жүзеге асырылады.

Лагерьде «Тұлпар» аула клубының үйірме жұмыстарын жүргізуде жоспарланған.

Әрине,«Жарқын жаздың» алдын-ала жазылып қойған дайын рецептісі еш жерде жоқ. Дегенмен, біздің мектептің мұғалімдері оқушылармен өзара тіл табысу мен көтеріңкі көңіл-күй жаздың көңілді өтуіне кепіл болатынына сенімді.

Туындаған мәселелер және оларды бағдарламалық әдістер мен шешу негіздері

Соңғы жылдары мектеп жанындағы күндізгі жазғы лагерьлерді ұйымдастырушы мекемелерге баса мән берілуде. Экономикалық және әлеуметтік жағдайлары қиын отбасылар көп болғандықтан, олар балалардың тәрбиесімен бос уақытын тиімді өткізуде өте маңызды қызмет атқарады.

Ақиқатын айтқанда, білім беру жүйесі әлі күнге дейін балалардың демалысымен  денсаулықтарын  нығайтатын  ең  басты ұйымдастырушы  сала  болып қалып  отыр.Сонымен қатар,лагерьлер балалардың  бойында ұжымшылдық, қарым-қатынас, байланыс (коммуникативтік) дағдылардың қалыптасуына жағдай жасайды. Қазіргі жазғы демалыс–  оларды  әлеуметтік  жағынан  қорғау  ғана емес, баланың шығармашылық дамуына, рухани  өрісі  мен ой-санасының,  таным-түсінігінің  дамуына  мол  мүмкіндік.

 

Бағдарлама балалардың жазғы демалысын ұйымдастыру, демалыспен қамтылған балалар санының өсуі сияқты мәселелерді  кешенді  түрде  шешуді  қарастырады. Бағдарлама жазғы демалыс кезінде  оқушылардыңжайлыдемалысын  ұйымдастыру мен олардысауықтыруға қолайлы жағдайлар жасауға бағытталған.\

«2017 жылдың жазғы демалысы кезінде балалардың сауықтыру демалысын бос уақытын және жұмыспен қамтуын ұйымдастыру» мектеп бағдарламасының

т  ө  л  қ  ұ  ж  а  т  ы

1.Бағдарлама

«2017 жылдың жазғы демалысы кезінде балалардың сауықтыру демалысын  бос уақытын және жұмыспен қамтуын ұйымдастыру»  мектеп бағдарламасы

2. Негізгі бағдарламаның жасалу

Қазақстан Республикасының заңы  «Балалардың құқығы» (2007ж)

Қазақстан Республикасының заңы  «Білім туралы  » (2007ж)

Қазақстан Республикасының заңы  «ҚР-дағы мемлекеттік жастар саясаты туралы»

ҚР 2011-2020ж.ж. білім дамудағы мемлекеттік бағдарлама

16 мамыр 2016ж №151 «ҚР премьер Министрінің жарлығы»  «2017-2019ж.ж. жазғы демалыс кезіндегі балалардың сауықтыру демалысын  бос уақытын және жұмыспен қамтуын ұйымдастыру туралы»

ҚР үздіксіз білім алу жүйесіндегі тәрбие тұжырымдамасы (2009ж) 09.03.2017ж. №475

Ақтау қаласы әкімінің қаулысы

3. Бағдарламаның мақсаты

Мектеп оқушыларының жазғы демалысы мен сауықтыруын ұйымдастыру мәселесін кешенді шешу олардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету, материалдық базасын жақсарту. Бағдарлама осындай негізгі міндеттердің шешуін қарастырады.:

-жазғы демалыс кезінде мектеп оқушылардың денсаулығын бекіту және бос уақытын ұйымдастырудағы тиімді жағдай жасау

-балаларды сауықтыру мен мектеп жанындағы жазғы лагерьді ұйымдастыру формасын және мазмұнын жаңарту

-мектеп жанындағы жазғы кадрлық қамтамасыз етудің деңгейін арттыру

-өзімен, адамзатпен және қоршаған ортамен мейірімділік қарым-қатысты қалыптастыру

-каникул кезінде камелетке толмағандардың әлеуметтік және саяси жұмыспен қамтамасыз етуін ұйымдастыру

-балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін және дене шынықтыруды дамыту үшін қолайлы жағдайлар жасау

-шығармашылық белсенділігін, азаматтылық пен ұлтжандығын көрсету, адамға мүмкіншілігіне қарай көмек көрсету, туысы мен жақындарына қамқорлық көрсету, адамгершілікті таңдауда дайындығын көрсету, сөздеріне, ойларына және істеріне жауапты екендігін көрсетуу

4.бағдарламаның міндеттері

«ҚР-сындағы балалар құқықтары туралы» Заңының 19-бабына «Баланың дем алуға және бос уақытының құқығы»сәйкес балалардың өмірін сапалы ұйымдастыруды қамтамасыз ету;

-баланың  сауықтыруының, демалуының және бос уақытының құқығын қамтамасыз ету үшін аймақтық (туристік, спорттық, шығармашылық ұйымдар балалар мен жастар ұйымдары, қоғамдық бірлестіктері)инфрақұрылымның мүмкіндігін барынша қолдану

-2011-2020 жылдарға арналған білім беруді дамытудағы мемлекеттік бағдарламаның стратегиялық бағыттарына сәйкес іс-шаралардың мазмұнын азаматтық-патриоттық бағытта қамтамасыз ету

-жазғы демалыс кезінде балалардың демалу, сауықтыру және жұмыспен қамту үшін қауіпсіз жағдайды қамтамасыз ету

-әрбір адамның табысты жеке дамуына ықпал ететін тәрбиелік және білімділік орта құру

-балалардың салауатты өмір салтының дағдыларын қалыптастыру, денсаулығын нығайту, спорт түрлеріне қызығушылығын енгізу

-қоршаған ортаны аялауға тәрбиелеу, табиғатқа деген сүйіспеншілігін арттыру

5.Іс- әрекеттің бағыттары

-патриоттық

-эстетикалық

-рухани-адамгершілік

-шығармашылық

-спорттық-сауықтыру

-экологиялық

-қауіпсіздік

-интернационалдық

6. Бағдарламаның іске асыру мерзімі

II-III кквартал2017ж

7.Бағдарламаны орындаушылар

№10 жалпы білім беру орта мектеп КММ әкімшілігінің бұйрығымен белгіленген тәртіппен айқындалады

8.Бағдарламаны дайындаушылар

Комордина Л.А. мектеп жанындағы «Ботақан» лагерінің директоры

9. бағдарламаның  жоспарланған қорытындысы

-балаларды сауықтыру үшін қолайлы жағдайлар жасау

-балалардың салауатты өмір сүруін қалыптастыру

-балаларды сауықтыру және жазғы демалысты ұйымдастыру материалдық-техникалық базаны жетілдіру

-балалар мен жастардың әлеуметтік жағымсыз құбылыстардың өсу қарқынының төмендеуі

-балалар мен жасөспірімдерді ұйымдасқан демалыс, сауықтыру және жұмыспен қамтамасыз ету формаларымен 100% деңгейінде қамту

-адамның ішкі және сыртқы дүниесінің өзара байланысын түсіну қабілетін ашу, оныңтабиғатпен бірлігі; дене және рухани денсаулығының өзара тәуелділігі, өзінің жеке және психикалық жағдайын салауатты өмір сүру салтын негізге ала отырып реттеу

-күнделікті өмірде нақты мәселелерді шешуде шығармашылық белсенділікті  байқау қабілетін дамыту; ұжымда жұмыс істей білу; моральдық нормаларға сәйкес жоспарланған міндеттерді сындарлы шешу үшін топта, командада жұмыс істей білу

10. Аусым саны

4 аусым1) 02\06 - 16\06;  2) 18\06 - 02\07;  3) 04\07 - 18\07;   4) 19\07 - 03\08.

11.  Балалар саны

Бір аусымда; 165 бала бюджет арқасында және 35 бала ата-аналар арқасында

Барлығы жаз кезінде : 660 бала бюджет арқасында және 140 бала ата-аналар арқасында

12.Аз қамтылған отбасы балаларының саны

660 бала

13. Жасы

6-12жас

14.Мұғалімдер мен дәрігерлер саны

14 педагог қызметкерлер, 2 медицина қызметкерлер

Бағдарламаның орындалуын бақылауды ұйымдастыру

Бағдарламаның орындалуын қадағалау№10 жалпы білім беру мекемесінің әкімшілігі

Бағдарламаның іс-әрекет этаптары

I-этап

Дайындық

сәуір,

мамыр

II- этап

Ұйымдастыру

мамыр

III- этап

Практикалық

маусым

шілде

тамыз

IV- этап

Аналитикалық

Бағдарламаның іс-әрекет формасы

Мекеме формасы

мерзімі

жауапты

1.

Мектеп жанындағы лагерь

01.06 - 02.08.17

Комордина Л.А.

2.

Спорттық алаң

01.06 - 03.08.17

Лагерь дене шынықтыру жетекшілері «Тұлпар»аула-клубы

3.

«Тулпар»аула-клубының шығармашылық үйірмесінің жұмысы

Маусым-шілде

Тажрибаева М.

Соңғы өзгертулер 12.06.17 10:20